Alla inlägg den 13 april 2016

Av Rose-Marie - 13 april 2016 23:07

Jag tycker det är så roligt med alla tillbakablickar som facebook bjuder på om man har valt att få upp något som heter
"den här dagen".
Då får man se saker i sin logg som man lagt upp för dagens datum fast flera år bakåt.
Igår fick jag upp att jag varit på lane loge trainingcamp för ett år sedan och det roliga är att jag ska dit igen på Söndag.
Då skrev jag att detta var min första utmaning/uppdrag till mig själv för att ha en morot att fortsätta kämpa med viktnedgången.
Jag var oerhört nervös inför detta minns jag och jag skrev ett stolt blogginlägg efter genomfört "uppdrag"
Jag hade gett mig själv detta, vårruset, strandjoggen och träningshelgen med Girls wellness academy som olika utmaningar och jag genomförde dem alla galant.
I år har jag tänkt göra det samma fast ännu bättre och vad jag inte kunde ana då var att nu, ett år senare,så ger jag mig själv utmaningar som att delta i veteran EM i Judo. Ja det borde ju visa att man tagit sig en bit framåt åtminstonde.

Här är länk till blogginlägget för ett år sedan

http://rosetta.bloggplatsen.se/2015/04/12/11070990-skam-den-som-ger-sig/

Jag och Syrran på Lane trainingcamp för ett år sedan.

Här inne kommer veteran EM hållas om jag förstått rätt på infot

Veteran EM hålls i Kroatien under midsommarhelgen

Presentation


Jag skriver från hjärtat om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

30 besvarade frågor

ÄMNEN

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Andras bloggar

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Omröstning

Jag blev osäker på om jag valde rätt bloggforum när jag såg åldrarna här. Jag har iofs inget emot yngre läsare men är nyfiken på åldrarna här. Hur gammal är du?
 13 eller yngre
 Mellan 14-18
 19-22
 23-28
 29-35
 36-45
 46-50
 Äldre än 50

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards