Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Rose-Marie - 11 oktober 2013 23:53

Ja nu dök den där skaparglädjen på mig igen, man får lite tips på internet och kan ju inte låta bli att testa.
Spelar roll om klockan är 22:00 när lusten faller på och idéerna flödar.
Man ska ta vara på tillfällena när de dyker upp. Så gör nog de flesta som skapar saker, konstnärer, författare och musiker tex... Får de en idé så smider de medan järnet är varmt.
Dessutom är det ju Fredag och ledigt imorgon.

Nja mina resultat blev kanske inte succéer men jag ser det som klart godkända tester som förmodligen kommer bli bättre ju fler gånger man testar.
Idag gjorde jag en minnesljuslykta med ultraljudsbilderna och ett ljus med foto på min son André och hästen Bambam.

Ja jag har precis lärt mig att kopiera över foton på servetter så man kan använda dem som decoupage.
Det var inte sista gången jag kommer använda mig av denna metoden minsann.
Men just för idag får jag nog låta skaparglädjen dra sig tillbaka för nu är det snart dags att sova. Imorgon kväll ska vi till Nossans ljusfestival i Grästorp och det kan nog verkligen lysa upp höstmörkret och ge en extra härlig höststämning.
Trevlig helg på er där ute!

Presentation


Jag skriver från hjärtat om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

30 besvarade frågor

ÄMNEN

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Andras bloggar

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Omröstning

Jag blev osäker på om jag valde rätt bloggforum när jag såg åldrarna här. Jag har iofs inget emot yngre läsare men är nyfiken på åldrarna här. Hur gammal är du?
 13 eller yngre
 Mellan 14-18
 19-22
 23-28
 29-35
 36-45
 46-50
 Äldre än 50

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards