Alla inlägg den 23 september 2013

Av Rose-Marie - 23 september 2013 21:47

Tiden går verkligen så fort att jag inte riktigt hinner med i svängarna själv nu.
Men å andra sidan så har jag verkligen haft massa kul som upptagit tiden. Westernäventyr i Kristinehamn förra helgen och nu i helgen var det westernfilminspelning på Rock River City i Strömstad, inte konstigt att dagarna rusar iväg. Tiden går fort när man har roligt sägs det ju.

Nu har jag dessutom snart kommit till "halvlek" i graviditeten. Jag är i vecka 19 nu.
I Torsdags var vi på Ultraljud och allt såg så fint ut inne hos lillen, ja det verkar som det är en liten pojk så nu är det dags att fundera på pojknamn.
Det var så fantastiskt att se så jag önskar att jag hade en egen sådan där "ultraljudsapparat", då kunde man kika till bebisen lite då och då.

Nu ska jag försöka att bara njuta resten av tiden. Hösten är här och det är ju som jag skrivit förr den bästa årstiden att njuta på, tända värmeljus, dra på sig mjukisbyxor, sitta med en filt och bara njuta.
Jag tänkte att man kanske kunde ta en timeout även i livet. Stanna upp, andas in, återfå energi för att sedan ge sig in i nästa halvlek och göra sitt bästa för att den matchen ska bli så bra som möjligt.
Snart spelar jag i en ny division och den uppgraderingen kommer snabbare än man anar så varför stressa?

Presentation


Jag skriver från hjärtat om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

30 besvarade frågor

ÄMNEN

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Andras bloggar

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Omröstning

Jag blev osäker på om jag valde rätt bloggforum när jag såg åldrarna här. Jag har iofs inget emot yngre läsare men är nyfiken på åldrarna här. Hur gammal är du?
 13 eller yngre
 Mellan 14-18
 19-22
 23-28
 29-35
 36-45
 46-50
 Äldre än 50

RSS


Skapa flashcards