Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Rose-Marie - 5 juni 2013 19:56

Det är nu allting vaknar till liv igen, allt som under hösten och vintern fått ligga i ide. Men nu, nu börjar saker och ting få liv, nu ser man allting med andra ögon.
Så har även Rosetta gjort, tjejen som finns i mig under denna tiden på året.
Ja det kan nog tyckas märkligt för er som inte förstår mitt intresse, att leva västernliv. Träffa alla vänner med samma intresse och bara njuta av miljön som en västernstad kan erbjuda.

I helgen som var nu så förflyttade jag mig återigen till 1800-talets vilda västern. Då var det familjehelg på Rock River City i Strömstad. Tillsammans med något nyfunna vänner tillbringade jag, Roger och André denna helg.
Nu har det börjat och sommaren har redan flera inbokade datum för liknande upplevelser.
Nu till helgen åker vi till High Chaparral för att delta i ett nytt evenemang "The Cowboy day"
Rosetta och Mr Simson checkar in på hotellet på fredag kväll. Jag antar att jag och Roger får hålla oss tillbaka fram till Söndag eftermiddag :)
Detta är bara början, Rosetta har vaknat och är redo för vilda västern!

Presentation


Jag skriver från hjärtat om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

30 besvarade frågor

ÄMNEN

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Andras bloggar

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Omröstning

Jag blev osäker på om jag valde rätt bloggforum när jag såg åldrarna här. Jag har iofs inget emot yngre läsare men är nyfiken på åldrarna här. Hur gammal är du?
 13 eller yngre
 Mellan 14-18
 19-22
 23-28
 29-35
 36-45
 46-50
 Äldre än 50

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards